Общее·количество·просмотров·страницы

Поиск по этому блогу

20 февр. 2012 г.

prietenia inseamna totul

Imi pare rau..imi pare extrem de rau ca nu pot fi cu tine in momentele grele..imi pare rau cand stiu ca zimbesti  dar in sufletul tau e o tristete nemarginita...imi pare rau ca nu pot face nimik ca sa te pot ajuta...imi pare rau ca nici macar nu pot incerca sa te ajut..chiar daca o vreau din tot sufletul meu...imi pare rau ca nu pot sati demonstrez cit de mult inseamna pentru mine prietenia noastra...iti vreau tot binele din lume...si sa stii ca in orice moment poti conta pe mine...meriti sa fii cea mai fericita persoana de pe pamint...din pacate in ziua de azi fericirea nu poposeste la cei ce o merita....o meriti din plin ...toata dragostea si fericirea ce exista pe pamint...

3 комментария:

  1. Pentru cea mai minunata persoana de pe pamint...prietena mea...

    ОтветитьУдалить
  2. :((((((((((((((...daca ai stii cit de tare mii dor de tine ....daca ai sti cit de tare imi lipsesc momentele cind eram impreuna...momentele cind eram trista...si doar simplele tale cuvinte"ceao ai s vezi ca tot o s fie bine.'"..sau "nu gani feee"...ele ma faceau mai puternice....intotdeauna am vrut s fiu puternica ca tine...mersi detka k ai fost mereu ku mine..atunci cind aveam nevoie de tine mereu din partea ta erau fapte....(kiar si kind plingeam ptr un paket de ......)love you detka...

    ОтветитьУдалить
  3. love you too...nu uita ca intotdeauna voi fi akolo undeva ...voi incerca mereu sa te inteleg si sa te sustin...mie dor de tine(((

    ОтветитьУдалить